SELG MED VIDEO!

LÆR HVORDAN DU BRUKER VIDEO TIL Å SKAPE TILLIT OG BYGGE RELASJONER

Vi legger til nye moduler til vår grunnskole!

Vi pusser opp grunnskolen vår og legger til nytt materiale. Nå blir kurset enda mer innholdsrikt og oppdatert. Mer info vil komme på denne siden etter hvert, så kikk innom av og til for å holde deg oppdatert!

Dette vil du få i kurset:

• Vi begynner med det du har, nemlig mobiltelefonen din og PC'en din.
  • Du trenger litt ekstrautstyr som stativ, mikrofon og lys
  • Vi tar deg gjennom alt fra målet med videoen, manus, dreiebok, hvilket utstyr du trenger, presentasjonsteknikk, filmteknikk, deltakerne i videoen, redigering, publisering og distribusjon.
  • Hvordan bli trygg foran kamera
  • Hvordan lage godt innhold i videoene?
  • "Killer manus": Flere effektive manusmaler som virker triggende og salgsfremmende.
  • Publiseringskanaler: Hvilke publiseringskanaler bør du satse på i din bransje, og hvorfor?
  • Hvordan bygge og optimalisere YouTube-kanal og YouTube-videoer, slik at de blir funnet i søk?
  • Hvordan ser den beste Facebook-videoen ut?
  • Lukket Facebook-gruppe med ukentlige livesendinger med inspirasjon, spørsmål og svar.
  • Teknisk support fra vårt team som er eksperter på lyd, lys og kamerateknikk.
  • Definerte oppgaver som du kan løse underveis. Vi har også maler du kan øve deg på i redigering.
  • Redigering og publisering med programvare for både PC og mobiltelefoner

Grunnleggeren av Videomarkedsskolen:

Katrine Gjærum

Katrine er en av grunnleggerne i Videomarkedsskolen. Hun har mange års erfaring og utdannelse innen digitale medier, strategisk videoproduksjon og videomarkedsføring. Hun har hjulpet mange firmaer med synlighet, salg og konvertering med video. Katrine bruker video stort sett over alt. På Facebook, YouTube, Vimeo, Wistia, Pinterest og LinkedIn.

Bonus: Lær enkle animasjoner

Bonus i kurset - lær å lage enkle animasjoner til videoene. I denne videoen viser vi kjapt noen eksempler og punkter til hva du trenger av utstyr til videoene dine.

Så mye effekt kan video gi deg:

Gjennom produksjonsselskapet Census Film har Katrine lykkes med å få svært gode resultater med videoer hun har produsert. Med videoproduksjoner som er lagt ut på Facebook har bedriftene oppnådd langt bedre resultater med videoene enn de har med bloggposter, tekst og bilder, med det samme markedsføringsbudsjettet. Videoen under er en av flere videoer i en serie som fikk mange delinger og videre konverteringer over til kundens landingsside:

I samme serien har vi denne videoen som fikk over 50.000 visninger, 51 delinger, mange likes, og en konverteringsrate på over 3% til epost-liste.

Videoene i serien rangerer på flere søk i YouTube, og de rangerer også høyt i Google-søk på "installasjon vannbåren varme".

Se søkeresultatet i Google Se søkeresultatet på YouTube

"Video øker konvertering, gir mer salg og mer tillit til dine kunder og følgere"

Hvordan lage bedre videoer

Lær hvordan du kan tiltrekke flere kunder med online video. Er du redd for å dumme deg ut foran kamera? Eller kanskje du aldri har holdt i et videokamera, eller sliter med alt det tekniske? Vi guider deg trygt gjennom alle stegene!

Lær å finne ut hva du trenger:

I kurset lærer du å lage video selv. Men i kurset hjelper vi deg også å bli bevisst på hva du trenger, slik at du også kan gjøre riktige valg med strategisk videomarkedsføring.

Hvor skal du publisere videoene dine?

Skal du ha video på Facebook? Hva med Facebook live? Når bør du bruke live video, og hvordan? Hvordan få kunder fra YouTube? Hva med LinkedIn, Twitter og Pinterest? Alt dette får du vite hos oss!

Mikrofoner, lyssetting og alle de greiene der...

Vi vil lære deg det du trenger for å få til bra nok lyd og bra nok lyssetting for at du skal komme i gang med video. Vårt team består av profesjonelle folk som  har mange års erfaring, og derfor er du i de aller beste hender.

Hva koster kurset?

Hos oss kan du betale kurset på to ulike måter:

4.990,-

Inkl. m.v.a.

Engangsbetaling

• Tilgang til kursportalen i ett år
  • Selvstudiumskurs
  • Flere ulike typer manusforslag og annet skriftlig materiale som dokumenterer det som blir sagt i videoene
  • Alle bonuser
  • Tilbud på diverse utstyr i portalen.
  • Utstyrsdemonstrasjoner og nyttige tips
  • 7 dagers returrett.
KJØP NÅ!

990,-

Inkl. m.v.a.

Betaling i 6 rater

• Tilgang til kursportalen i ett år
  • Selvstudiumskurs
  • Alle bonuser
  • Tilbud på diverse utstyr i portalen.
  • Utstyrsdemonstrasjoner og nyttige tips
  • 7 dagers returrett.