Kr 3990,- tilgang i ett år

Ved å bli med på dette kurset aksepterer jeg følgende:

1. Videomarkedsskolens personvernerklæring

2. Videomarkedsskolens betingelser for onlinekurs

En konto finnes allerede med denne e-postadressen. Er dette deg?

Logg inn

YouTube Akademiet grunnkurs

Dette kurset er selvstudium.

Prisen: Kr 3.990,- inkl. m.v.a. kr 798,- gjelder frem til 31.12.21

Dette er et selvstudiumskurs, og derfor er det m.v.a. på dette kurset. Du betaler en engangssum, og får livstidstilgang på det.

Du kommer til et ferdig kurs i egen kursportal - og det følger med mange bonuser!

Kurset blir revidert og oppdatert fortløpende, og nye bonuser og maler kan bli lagt til.

MAKSIMAL VIDEOEFFEKT

Forandre livet ditt med denne revolusjonære markedsstrategien som lærer deg hvordan du kan utnytte kraften av organisk video som kan bli funnet over alt, og som jobber som en armé av salgsagenter som gir deg organiske leads i lang tid fremover!

Og det beste: Dette kan skje uten betalt annonsering

I dette får du tilgang til over 13 videoer som lærer deg:

• 5 videoer med transformerende markedsføringsstrategier og budskapsoppbygging
  • 4 videoer med dyptgående innholdsproduksjonsteknikker
  • 4 videoer der du lærer mer praktisk videoproduksjon, hvordan du bygger din egen publiseringsplan, hvordan du blir funnet i søk med video, publisering og distribusjon
  • Arbeidshefte i form av en BOK som viser deg denne geniale YouTube-strategien, og som viser hvordan du kan bygge en lønnsom, bærekraftig og innflytelsesdrevet bedrift med YouTube (og jeg snakker IKKE om å tjene penger på annonsering), samtidig som du lærer hvordan bedriften blir funnet og sett på YouTube og i Google.
  • Ny innsikt, ny lærdom! Og forhåpentligvis et enda sterkere ønske om å virkelig ta YouTube på alvor og få FART bedriften din!

• BONUSMATERIALE i form av hele 9 ekstra videoer for å bygge din YouTube-kanal.

PLUSS:

• Opplæring i hvordan få en innflytelsesdrevet og lønnsom YouTube-kanal
  • Maler til YouTube og Instagram som vil både vil forenkle redigeringsjobben og jobben med å lage poster

Klikk her for Videomarkedsskolens personvernpolicy