Video på 1-2-3 bannerbilde

Fra ukjent og usynlig til komfortabel og proff foran kamera!

Du har sikkert hørt det før:

"Du må være på video!"

Alle kan i prinsippet ta opp en mobiltelefon og filme seg selv. Men hvis du vil lære hvordan du kan bli GOD på video, da må det litt mer til enn å bare "være på video". Det dreier seg om å bli venn med linsa, fremføre budskapet ditt til det publikumet du ønsker, og og samtidig få godt bilde og god lyd på videoen.

Du vil vel også være den som skiller deg ut, slik at du blir den som folk har fremst på tunga når noen  snakker om ekspertisen din?

"Åja! Det er hun videodama det", eller "det er han matlagingsguruen", eller "det er de som har det flotte overnattingsstedet!"

Når du blir synlig med video, så er det akkurat det som kan skje. Du blir synlig, og du står for det!

Gå til påmeldingen

Nye, fysiske kurs er i planleggingen for 2024!

Ha det gøy mens du lager videoer!

- Er video mye pes?
I dette kurset legger vi opp til at video skal være gøy, samtidig som det gir en enorm selvutvikling å mestre det på en god måte.

- Er det ikke mye pes med redigeringen da?
  Du må regne med å bruke litt tid på det, men også redigering kan være gøy! Vi viser deg ENKEL redigering, som vil se proff ut!

Vi går gjennom ENKEL redigering på iMovie og Premiere Rush + et par apper for mobiltelefon.

Bonuser:

1. I dette kurset får du får med manus-maler og fantastiske bilde- og videomaler og postetekster til Stories, IGTV, forsidemaler til Reels og f.eks. YouTube Shorts

2. Ulike manus-maler til videoer på f.eks. Facebook, Instagram og LinkedIn, men også til dine nettsider.

... og mye mer!

Ja takk! Jeg trenger dette kurset NÅ!

Dette får du i kurset:

• Planlegging av videoene dine
  • Kom i gang med filming, alt fra A til Å, og vi begynner med mobiltelefon!
  • Tekniske tips og innspillingsteknikker som sparer tid og gir mye mer effekt
  • Ulike videformater - hvem, hva, hvor?
  • Din kamera-karisma, hvordan bli trygg og selvsikker foran kamera?
  • Hvordan lage interessante videoer som folk faktisk vil se?
  • Enkel redigering av videoer på mobiltelefon og PC/Mac
  • 90 dagers publiseringsplan - effektiv metode som bidrar til å gi bedriften synlighet "over alt"

Verdi kr 6.990,-

Bonuser:

1. Du får med manus-maler og fantastiske bilde- og videomaler og postetekster til Stories, IGTV, forsidemaler til Reels og f.eks. YouTube Shorts

Verdi kr 2.500,-

Verdi kr 3.500,-

Tilgang til kurset så lenge du ønsker

Du vil få alt du trenger å vite om å komme i gang med dette kurset. Vi tar deg også gjennom 3 ulike redigeringsprogrammer, slik at du kan redigere videoene dine uavhengig av om du bruker PC, Mac eller mobiltelefonen din.

Dersom du skulle trenge ekstra support, så vil du kunne bestille det mot et tillegg i pris.

Du vil se at kurset er fullspekket med verdi, og siden vi ofte liker å skjemme bort kundene våre, kan det rett som det er hende at vi legger til ekstra bonuser som du vil få stor nytte av.

Ja takk! Jeg trenger dette kurset NÅ!

Noen tilbakemeldinger fra tidligere kursdeltakere👇

"God og tydelig kursledelse. Flink til å inkludere alle og alle nivåer"

"Fin og nødvendig læring for å komme i gang"

"Hyggelig og dyktig foredragsholder"

"Prestasjonsangsten ble litt kurert. Den praktiske delen var nyttig, også det at vi fikk testet ut litt utstyr"

- Tilbakemelding fra kursdeltakere hos Sandefjord bibliotek i mai 2020

Unni Nordhammer

Har lært så mye etter at jeg ble kjent med videomarkedskolen 😄🎬 Meget bra oppfølging etter kurs og får svar på det jeg lurer på👍 Her ligger det mye kunnskap og erfaring bak, så jeg anbefaler den virkelig 😄🤩

Vibeke Olss - begeistringstrener

💥💥💥💥💥 tusen takk for Inspirasjon og gode kurs . Plutselig ble det å lage video moro. Jeg anbefaler Videomarkedsskolen mye👍

Susanne Mysen

Rettsinfo AS

Skal du lage video for din bedrift, men er ukjent med hvordan du skal komme i gang? Videomarkedsskolen tar fullt ansvar i hele prosessen fra A til Å og følger opp hele tiden.

Video på 1-2-3 ENGANGSBETALING

5990,-

Engangssum inkl. m.v.a.

Dette er det du får i kurset:

• Hele kurset som beskrevet ovenfor
  • Inkludert alle bonuser
  • Steg for steg opplæring: Akkurat det du trenger for å bli en proff formidler på video
  • Verktøykasse og supre designmaler
Gå til påmelding