Delbetaling NOK 1200,- i 3 måneder, deretter livstidstilgang

Betalingsinformasjonen din blir lagret på en sikker server for fremtidige kjøp

Ved å bli med på dette kurset aksepterer jeg følgende:

1. Videomarkedsskolens personvernerklæring

2. Videomarkedsskolens betingelser for onlinekurs

En konto finnes allerede med denne e-postadressen. Er dette deg?

Logg inn

Video på 1-2-3 delbetaling

Delbetaling - få livstidstilgang etter 3 delbetalinger

Pris: NOK 1200,- x 3
Det er ingen m.v.a. på dette kurset.

Det blir månedlige support-samtaler, og tilgang til alle fremtidige oppdateringer.

Modulene i kurset:

• Planlegging for suksess. Innholdsplanlegging, manus, dreiebok, HVOR, HVORFOR og HVORDAN med video?

•  Presentasjonsteknikk, din kamera karisma, bli et FYRTÅRN i din bransje, frembring budskapet ditt

• Klar, ferdig shoot! med mobiltelefon ELLER annet kamera. Kamerainnstillinger, lyssetting, bakgrunner, innendørs filming, utendørs filming, mikrofoner og ekstra utstyr

• Redigering, publisering og distribusjon. Redigering i iMovie, Premiere Rush, mobilapper. Etter redigering: HVOR skal videoen publiseres? Distribusjon og spredning av videoene.

BONUSER:

1. Postetekster, maler og innholdsforslag til Instagram, Facebook og YouTube

2. Urstyrstips og programvareliste

3. Din video autoritetsformel som engasjerer og skaper begeistring

Video på 1-2-3 var opprinnelig et selvstudiumskurs, men nå får du månedlig support via livesendinger/videomøter, med oppfølging så lenge du trenger det!