Tjenester Våre kurs Ressurser og gratismateriale Blogg Om oss Kontakt oss VÅRE KURS Login

Salgsbetingelser fysiske kurs/bedriftskurs

Videomarkedsskolens salgsbetingelser ved fysiske kurs

Fakturering og kreditt-tid:

Som hovedregel betales våre kurs med det samme via påmeldingslink på våre nettsider, men vi kan utstede faktura mot et administrasjonsgebyr på kr 100,-. Vår kreditt-tid er fakturadato + 7 dager.

Kursbestillinger:

• Som hovedregel belastes kunde direkte ved påmelding via våre nettsider
  • Rabatterte bestillinger faktureres umiddelbart.
  • Bestillinger er bindende ved påmelding, men vi tilbyr følgende fleksibilitet:

• Ved avbestilling innen 14 dager før kursdato innvilges full refusjon
    (gitt at bestillingen ikke var med rabatt)
  • Avbestilling senere enn 7 dager før kursdato aksepteres ikke, men plassen kan fritt overdras til andre.
  • Sykdom hos kunde, eller andre forhold utenfor vår kontroll, gir ikke rett til refusjon
  • Rabattert kurs kan ikke avbestilles
    (men andre kan overta påmeldingen)
  • Videomarkedsskolen AS kan ved for eksempel lav deltakelse, sykdom hos kursleder, eller andre forhold utenfor vår kontroll, avlyse kurs.
  • Videomarkedsskolen står ikke ansvarlig for deltakernes meromkostninger i slike tilfeller, for eksempel flybilletter eller hotellopphold
  • Forfall er fakturadato + 7 dager.

Konsulentoppdrag / Rådgivning:

• Konsulentoppdrag faktureres som hovedregel ved fullførte del-leveranser.
  • For å redusere kredittrisiko og for å sikre mulighet for kunde til å holde oversikt over progresjon, blir større oppdrag fakturert fortløpende ved hver månedsslutt.
  • Forfall på faktura er fakturadato + 7 dager.

Innkrevings- og inkassorutiner:

• Fordringer som ikke er betalt 14 dager etter forfall vil motta inkassovarsel. Deretter vil kravet automatisk bli overført til inkasso etter nye 14 dager.
  • Ved forsinket betaling beregnes det 2% forsinkelsesrente pr. måned, fra opprinnelig forfallsdato.

Ved betalingsproblemer:
Får du betalingsproblemer må dette meddeles oss snarest. Jo tidligere vi får beskjed, desto lettere vil det være å få gjennomslag for en betalingsutsettelse eller en nedbetalingsplan.

Inkasso:
Saker blir sendt til inkasso automatisk etter reglene gitt over. Det vil i praksis si minst 1 måned etter opprinnelig forfall. Henvendelser til oss om ytterligere betalingsutsettelse når saken allerede er sendt til inkasso vil ikke bli realitetsbehandlet. Vi ønsker ikke å påføre våre kunder ulemper, men kan heller ikke akseptere å finansiere fordringer utover de reglene som er beskrevet over.

50% Complete

Du er snart der!

Fyll inn navn og epost for å melde deg på vårt nyhetsbrev. Du vil motta jevnlige, men relevante eposter med tips og triks om video og markedsføring.

Dine opplysninger er trygge hos oss! Les mer i vår personvernpolicy her.