3.200,00 NOK

Jeg har lest og aksepterer følgende når jeg melder meg på kurs hos Videomarkedsskolen:

1. Videomarkedsskolens personvernpolicy
  2. Videomarkedsskolens betingelser ved kjøp av online-kurs

En konto finnes allerede med denne e-postadressen. Er dette deg?

Logg inn

Video på 1-2-3

NOK 3.200,-

Det blir månedlige support-samtaler, og tilgang til alle fremtidige oppdateringer.

Modulene i kurset:

• Planlegging for suksess. Innholdsplanlegging, manus, dreiebok, HVOR, HVORFOR og HVORDAN med video?
  • Presentasjonsteknikk, din kamera karisma, bli et FYRTÅRN i din bransje, frembring budskapet ditt
  • Klar, ferdig shoot! med mobiltelefon ELLER annet kamera. Kamerainnstillinger, lyssetting, bakgrunner, innendørs filming, utendørs filming, mikrofoner og ekstra utstyr.
  • Redigering. Redigering i iMovie, Premiere Rush og mobilapper.
  • Publisering og distribusjon. Etter redigering: HVOR skal videoen publiseres? Og hvordan får du distribuert dem?
  • Livesending på 1-2-3
  • NYTT: Reels på 1-2-3!

BONUSER:

1. Postetekster, maler og innholdsforslag til Instagram, Facebook og YouTube

2. Urstyrstips og programvareliste

3. Din video autoritetsformel som engasjerer og skaper begeistring

Video på 1-2-3 har tidligere vært et selvstudiumskurs, men det har vi nå gjort om på. I hele høst har Katrine hatt livesendinger med temaer, spørsmål og svar. Ukentlig livesending fortsetter ut november 2021, og deretter blir det månedlige livesendinger i tillegg til det som legges i portalen. Her får du MYE bra for pengene!

Videomarkedsskolens personvernpolicy