NOK 500 (inkl. m.v.a. på kr 100,-)

En konto finnes allerede med denne e-postadressen. Er dette deg?

Logg inn

YouTube Masterklasse selvstudium

Kom i gang med YouTube på den RIKTIGE måten, slik at du setter opp kanalen og videoene dine for søk og vekst.

Du har tilgang til masterklassen i 30 dager fra kjøpsdato, så sørg for å utnytte tiden din godt!

Dette får du:

• Over 10 korte videoer (opptak) som går rett på sak!
  • Du vil få en god forståelse av hvor smart YouTube er for å slutte med "håp"-markedsføring, og heller la YouTube maskineriet finne dine ideelle seere.
  • Kom i gang med YouTube: I dette minikurset blir du ledet gjennom hele prosessen for å starte opp en YouTube-kanal og optimalisere kanalen.
  • Hvordan blir videoene dine funnet? Hva er viktig for å få "YouTube autoritet?"
  • Dine 10 første autoritetsvideoer på YouTube
  • BONUS 1: Nytt manusoppsett: Oppbygning av en god YouTube video fra begynnelse til slutt. Hva bør være med?
  • BONUS 2: Nyttige programmer og maler til YouTube Thumbnails

NB! Vi presiserer og ønsker at du setter deg inn i Videomarkedsskolens betingelser for onlinekurs, som du aksepterer når du melder deg på kurs hos oss.