YouTube Masterklasse

2023-24

De  10 videoene du trenger for autoritet og synlighet!

JA TAKK, MELD MEG PÅ!

Ja faktisk er det slik.

Du trenger ikke hundrevis av videoer for å heve terskelen til å bli sett på som ekspert i Google og YouTube.

Jeg skal vise deg de 10 videoene du trenger for å heve deg opp til den anseelsen du ønsker å ha!

Og ja, med disse 10 videoene får du en "innpakning", men alt annet er DITT innhold og DIN måte å være på.

Jeg skal være helt ærlig med deg:

Å lage godt innhold i sosiale medier og YouTube på en fast basis er det de fleste tenker på med skrekk og gru. Men det hjelper ikke å være konsekvent uten en klar plan. Det er rett og slett bortkastet tid og energi.

Derfor har jeg satt sammen en svært verdifull opplæring som viser deg hvordan du får MEST MULIG UT av de første 10 videoene på YouTube-kanalen din, slik at videoene jobber for DEG, og ikke motsatt.

Enten du er en ekspert, og vurderer å starte din egen YouTube-kanal, eller du allerede har en kanal og ønsker å booste veksten, er disse 10 videoene strategisk designet for å raskt trekke til deg din ideelle målgruppe og posisjonere deg som den eksperten du ønsker å være i din bransje.

Hva du får i denne treningen:

Hemmeligheten bak de 10 videoene

du må lage som umiddelbart vil posisjonere deg som en ekspert, uansett om du har en YouTube-kanal eller ikke.

Hvordan tiltrekke ditt ideelle publikum?

Hvordan du tiltrekker deg ditt ideelle, og etter hvert kjøpsklare publikum.

Din Actionplan!

Din tydelige actionplan for å komme i gang med å lage, optimalisere og publisere disse 10 videoene på YouTube-kanalen din, og spre budskapet videre på andre sosiale medier

MELD MEG PÅ I DAG!

Hei! Jeg heter Katrine Gjærum, og jeg husker godt den første videoen jeg publiserte på YouTube i 2012, det var på den tiden jeg også brukte YouTube som en container for å oppbevare videoene mine.

Men siden jeg alltid har vært opptatt av at mine kunder faktisk skal få effekt av videoene jeg lager for dem, så ble jeg stadig mer fascinert over hva YouTube og YouTube maskineriet kan gjøre for både dem og eget firma.

Jeg ser at selv om Videomarkedsskolen ikke har klart å være 100% konsekvent med å poste videoer, så får videoene likevel seere i "døde perioder", og vi får stadig henvendelser fra videoene folk har sett på YouTube. Med strategiske videoer bygget på en spesiell måte er det mulig for deg også.

Bilde av Katrine Gjærum i Videomarkedsskolen