Tjenester Våre kurs Ressurser og gratismateriale Blogg Om oss Kontakt oss VÅRE KURS Login

Hvordan lage video i 2023?

Hvordan lage video i 2023? Ny teknologi gir nye muligheter!

Det å stadig følge med på nye trender i video og videoproduksjon kan være utfordrende. Men selv om det skjer ny utvikling, er det så stor forskjell på videoer i 2023 enn før? Det kan du finne ut i denne videoen, der vi tar for oss de nyeste teknologiene og verktøyene for å skape engasjerende videoer i 2023.

Nye trender og kunstig intelligens

I denne videoen gir vi deg 5 tips til hvordan du kan bruke video smart i 2023. AI, eller kunstig intelligens har kommet for fullt, noe vi også nevner i denne videoen:

Hopp direkte til det du er interessert i:

1. Introduksjon til temaet: Hvordan lage video i 2023?
2. Tips 1: Bruk av kunstig intelligens i videoer
3. Tips 2: Kortformat video - Tik Tok, Instagram Reels og YouTube Shorts
4. Hvordan tjene penger med YouTube Shorts? Nytt i 2023: YouTube tar Shorts inn i AdSense
5. Tips 3: Lag gode videoannonser
6. Tips 4: Hvordan lage video til nettsider?
7. Tilleggstips: Se spilleliste og lær enda mer om hvordan du lager videoer
8. Tips 5: Livesendinger

Hvorfor video er viktig å bruke i 2023

Det korte svaret er at video har vist seg å øke sannsynligheten for å bringe inn mer salg til bedriften.

Den beste markedsføringsstrategien for 2023 vil være smart og ettertenksom bruk av kunstig intelligens (AI), men aller viktigst å bruke video i kombinasjon med tekst, i følge artikkel i Forbes "10 marketing trends and predictions for 2023" - se punkt 8.

Bygg online autoritet med video

Å bli en autoritet i din nisje er smart, både for å bygge kredibilitet og for å posisjonere bedriften i markedet. Dette er en prosess som vil ta tid, men når bedriften først har klart å posisjonere seg digitalt, vil denne posisjonen vare lenge.

Hvis bedriften bruker video som en del av sin budskapsformidling, vil det bli lettere å få nettopp denne posisjonen.

Noen viktige tall og statistikk for video i 2023:

Antallet bedrifter som bruker video i markedsføring er imponerende 86%, og 96% av markedsførere har sagt at video er en av deres viktigste verktøy, i følge InVideo.

84% av forbrukerne i den samme undersøkelsen hevdet at video har hjulpet dem i kjøpsbeslutninger.

Video på landingssider øker konverteringsraten med 80% i følge Hubspot.

Det er mye mer statistikk tilgjengelig for bruk av video i 2023, og vi nevner noen tall her:

• Å bruke ordet "video" i tittelen i e-postene dine kan øke gjennomklikksraten med 200-300%, noe som er imponerende!
  • Søkemotorer elsker videoer! Søkemotorer leter nemlig etter innhold som engasjerer. Det er ingenting som holder lenger på oppmerksomheten for dem som søker enn video. Hvis du i tillegg poster videoer på YouTube, øker sannsynligheten for å bli funnet og sett betraktelig!

👉 Bli med på vår YouTube Masterklasse for å få en kickstart med YouTube!

Du kan også scanne koden under for å komme direkte dit:

Vi elsker å høre fra deg! Hvis du har kommentarer til videoen eller artikkelen, legg det gjerne igjen under her 👇

50% Complete

Du er snart der!

Fyll inn navn og epost for å melde deg på vårt nyhetsbrev. Du vil motta jevnlige, men relevante eposter med tips og triks om video og markedsføring.

Dine opplysninger er trygge hos oss! Les mer i vår personvernpolicy her.