Tjenester Våre kurs Ressurser og gratismateriale Blogg Om oss Kontakt oss VÅRE KURS Login

Hvordan få musikk på Instagram Reels hvis du ikke har fått tilgang?

Har du hørt om Instagram Reels? Det er det nyeste som har kommet på videofronten i Instagram, og det er rett og slett Instagram som prøver å etterligne Tik Tok.

Hva dreier så Reels seg om da? Det dreier seg om korte videosnutter du kan spille inn, gjerne med musikk, som du kan finne i musikkbiblioteket på Instagram, eller du kan spille inn korte videosnutter på enten 15 eller 30 sekunder med din egen stemme.

Du leste at jeg sa at du kan bruke musikk fra Instagram, ikke sant? Men hvordan få musikk på Instagram Reels hvis du faktisk ikke har fått tilgang til musikken? 🤔

Det er frustrerende! 🤪

Det ER lurt å ta i bruk Instagram Reels, fordi alt som er nytt på de sosiale medieplattformene gis massiv eksponering av SOME-plattformene selv. Og akkurat nå pusher Instagram akkurat disse Reels-videoene, nettopp for å gå i konkurranse med Tik Tok.

Du bør slenge deg med på den bølgen, men ikke la det bli helt overveldende heller, fordi du også skal passe på "business as usual". Men Videomarkedsskolen ønsker at nettopp DU skal få massiv synlighet, slik at du blir FUNNET OG SETT med video.

Videomarkedsskolen har selv bedriftskonto på Instagram, og bedriftskontoer har visstnok ikke tilgang til musikk, antakelig på grunn av at det da blir for promotering.

MEN - det finnes noen løsninger, og i DAGENS YOUTUBE-VIDEO presenterer jeg 3 av dem. Se videoen, og kommenter gjerne under den hvis DU har noen spørsmål eller forslag 👇

Derfor kan du bli med på kurset vårt, Maksimal Videoeffekt, som vi nå har kjørt flere runder.

Kurset blir stadig oppdatert, og bedre og bedre for hver gang.

BLI MED PÅ KURSET Maksimal Videoeffekt: https://www.videomarkedsskolen.no/maksimal-videoprofitt

50% Complete

Du er snart der!

Fyll inn navn og epost for å melde deg på vårt nyhetsbrev. Du vil motta jevnlige, men relevante eposter med tips og triks om video og markedsføring.

Dine opplysninger er trygge hos oss! Les mer i vår personvernpolicy her.